အထွေထွေဗဟုသုတများ စုစည်းမှု

Post by ITC Magway | 2019-10-09

ကားအင်ဂျင်ဝိုင်စားနေပြီ၊ အင်ဂျင်ကျနေပြီ၊ အင်ဂျင်မီးခိုးလိုက်နေပြီဆိုတာတွေက ကျနော်တို့ ကားလောကပတ်ဝန်းကျင်မှာ အမြဲကြားနေကြစကားတွေပါ။ ဂျပန်တစ်ပတ်ရစ်ကားလောကမှာ အင်ဂျင်ဝိုင်စားတာကလည်း မကြာခဏကြုံတွေရတဲ့ရောဂါတစ်ခုပါပဲ။ အထူးသဖြင့် တစ်နေကုန် အင်ဂျင်ကိုမောင်းနှင်ခိုင်းစေတဲ့ Taxi ကားလောက က ကားလေးတွေမှာ အင်ဂျင်ဝိုင်အစားများတဲ့ ပြဿနာကြုံရမှု အများဆုံးပါ။ ဒီကနေ့ ကားအင်ဂျင်ဝိုင် အစားများစေတဲ့၊ အင်ဂျင်ဝိုင်ခမ်းစေ လျော့စေတဲ့ အကြောင်းလေးတွေကို ဆွေးနွေးတင်ပြပေးပါ့မယ်။

Post by ITC Magway | 2019-10-03

Water က တနည်းအားဖြင့် coolent ဆိုပါ​တော သူက​တော့ အင်​ဂျင်​ရဲ့ အတွင်းဘက်​ ​ရေလမ်း​ကြောင်း​တွေ အတိုင်းသွားပြီး အပူ​တွေသယ်​လာတယ်​ Thermo start ဖြတ်​ပြီး Radiator မှာ​လေမှုတ်​အ​အေးခံတယ်​။ Thermo start အ​ကြောင်းတော့ ​ပေရှည်​​နေမှာစိုးလို့ ​နောက်​မှ ပြောပြ​ပေးမယ်​။

Post by ITC Magway | 2019-10-03

ကားအင်ဂျင်စက်တစ်လုံး ကောင်းကောင်းလည်ပတ်နိုင်ဖို့ အင်ဂျင်ဝိုင်ချောဆီထောက်ပံ့ပေးရေးဟာ အရေးကြီးတဲ့အချက်ဖြစ်ပါတယ်။ စက်မနိုးခင် အင်ဂျင်ဝိုင်တိုင်းလေ့ရှိပါတယ်။ ဆီ Level စစ်ကြည့်မှ အင်ဂျင်ဝိုင် စား၊ မစား၊ လျော့၊ မလျော့သိနိုင်ပါတယ်။ အင်ဂျင်အစိတ်အပိုင်းတွေ ချောချော မွေ့မွေ့လည်ပတ်ဖို့ ချောဆီလိုအပ်ပါတယ်။ အင်ဂျင်အတွင်းပိုင်း အအေးခံဖို့၊ သံထည်ပစ္စည်းတွေ သံချေးမတက်အောင် ကာကွယ်ဖို့

Post by ITC Magway | 2019-10-03

အရင်က (၂၀ဝ၀ ပြည့်နှစ်နောက်ပိုင်း) ထုတ်တဲ့ မော်တော်ယာဉ်တွေပဲဖြစ်ဖြစ်၊ အခုနောက်ပိုင်းထုတ်တဲ့ မော်တော်ယာဉ်တွေမှာပဲဖြစ်ဖြစ် မော်တော်ယာဉ်တစ်စီး ချို့ယွင်းလာပြီဆိုရင် အရင်ဆုံး အချက်ပြမီးတွေကနေ သတိပေးလေ့ရှိပါတယ်။(အချို့သော နေရာများပြလေ့မရှိ)။ ကားတိုင်းလိုလိုမှာ ကွန်ပျူတာဘောက်စ်တွေ ပါဝင်တဲ့အတွက် ကားကွန်ပျူတာစနစ်က ကိုယ်တိုင် မဖြေရှင်းနိုင်တဲ့ ပြစ်ချက်တစ်ခုခုပေါ်လာတာနဲ့ Check Engine သင်္ကေတမီးတွေ လင်းလာတတ်ပါတယ်။

Post by ITC Magway | 2019-10-03

အင်ဂျင်အအေးခံစနစ်မှာ ရေပြန်ဘူးလေးနဲ့ ရေတိုင်ကီအဖုံးကလဲ အတော်လေးကို သူ့တို့ကဏ္ဍ အရေးကြီးလှပါတယ်။ သူ့ရဲ့သူငယ်ချင်းမိတ်ဆွေကတော့ Radiator Cap လို့ ခေါ်တဲ့ ရေတိုင်ကီအဖုံးလေးပါပဲ။ ရေပြန်ဘူးလေးကိုတော့ Reservoir Tank လို့ လိုခေါ်ပါတယ်။

Post by ITC Magway | 2019-10-03

လေစစ်မရှိရင် ကားအတွင်းကို ရိုက်သွင်းလိုက်တဲ့ လေတွေကတဆင့် အင်ဂျင်ထဲကို လေနဲ့အတူ အမှိုက်တွေ ဝင်ရောက်သွား စေနိုင်ပါတယ်။ လေစစ်မှာ ဖုန်မှုန့်းနဲ့ အမှိုက်တွေပိတ်နေရင်လည်း အင်ဂျင်ထဲကို လေဝင်ရောက်မှုနည်းစေပြီး အင်ဂျင် အရုန်းအဆွဲ ကျဆင်းစေပါတယ်။ အဲဒါကြောင့် ကားတစ်စီးရဲ့ လေစစ် ဆေးကြော၊ လဲလှယ်တာတွေ လုပ်ဖို့အတွက် ကာဆားဗစ် မကြာခဏ သွားစရာမလိုဘဲ ကိုယ်တိုင် ပြုပြင် ဆေးကြောနိုင်မယ့် နည်းလမ်းတွေကို အဆင့်ဆင့် ဖော်ပြပေးပိုက်ပါတယ်။

Post by ITC Magway | 2019-10-02

ကားတစ်စီးနဲ့တစ်စီး ၊ မော်ဒယ်တစ်ခုနဲ့တစ်ခု ၊ ထုတ်လုပ်တဲ့ခုနှစ်တွေ စတဲ့အချက်တွေပေါ်မူတည်ပြီး အင်ဂျင်ဝိုင်လဲလှယ်ရမည့် အချိန်ကာလ ကွဲပြားပါတယ်။ အခုနောက်ပိုင်းတွေမှာ အင်ဂျင်ဝိုင် လဲလှယ်ရမည့် ကာလကို အလိုအလျောက်

		

(1) Automobile Maintenance Course •Engine Maintenance Module •Automobile Electricity & Electronic Module •Transmission & Chassis Module •Body Repairing & Painting Module
(2) CAD/CAM Course

(၁) အမှတ်(၁) စက်မှုသင်တန်းကျောင်း ( ဆင်တဲ )

(၂) အမှတ်(၂)စက်မှုသင်တန်းကျောင်း ( မန္တလေး )

(၃) အမှတ်(၃)စက်မှုသင်တန်းကျောင်း (သာဂရ )

(၄) အမှတ်(၄)စက်မှုသင်တန်းကျောင်း (ပခုက္ကူ )

(၅) အမှတ်(၆)စက်မှုသင်တန်းကျောင်း ( မြင်းခြံ )

Name

Email Address

Course of Interest

Message